![]() |
![]() |
Regulamin
Szkolnego konkursu na plakat pt.: „Bezpieczeństwo w sieci”. 1. Organizator konkursu Organizatorem
konkursu jest klasa 2e z Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Polkowicach
2. Cele konkursu: 1) propagowanie
wśród młodzieży grafiki komputerowej jako nowego środka wyrazu w
twórczości artystycznej,
2) kształcenie wrażliwości estetycznej, 3) wykorzystywanie własnej wyobraźni i oryginalności pomysłów, 4) aktywizacja uczniów w środowisku szkolnym i pozaszkolnym. 3. Charakter konkursu Konkurs adresowany
jest do wszystkich uczniów Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w
Polkowicach.
4. Warunek uczestnictwa Każdy uczeń może
wykonać maksymalnie dwa plakaty przy pomocy dowolnego programu
służącego do tworzenia grafiki bitmapowej. Prace w postaci
pliku w formacie jpg wraz z dołączoną biblioteką wykorzystanych
elementów graficznych zapisanych w folderze o nazwie:
imię_nazwisko ucznia_nazwa szkoły Np. Jan_Kowalski_Gimnazjum nr 1_Polkowice prosimy oddawać do 30 stycznia 2012 roku na płycie CD/DVD lub na pendrivie do pana Roberta Królikowskiego (sala 104). 5. Organizator zapewnia: 1) dyplomy
za udział w konkursie,
2) udział wyróżnionych prac w etapie powiatowym. 6. Przebieg konkursu: 1) zgłoszenia
przyjmowane do dnia1 lutego 2012 roku,
2) do dnia 7 lutego jury wybierze 10 wyróżniających się prac i spośród nich wyłoni zwycięzców, 3) wyróżnione prace zostaną przesłane na etap powiatowy 8 lutego 2012 r. 7. Kryteria oceny: 1) oryginalność
i pomysłowość w ujęciu tematu,
2) wkład pracy własnej, 3) walory artystyczne, 4) znajomość zasad zachowania się w sieci. 8. Skład komisji konkursowej: 1) wicedyrektor
szkoły,
2) nauczyciel informatyki, 3) nauczyciel plastyki, 4) przedstawiciel klasy 2e. 9. Dodatkowe informacje: 1) za
legalność oprogramowania komputerowego odpowiada nauczyciel
koordynujący.
2) prace konkursowe muszą być wykonane samodzielnie przez uczniów. 3) ocenie podlega praca konkursowa oddana w formie zapisu elektronicznego na płycie CD/DVD lub pendrivie, 4) do projektu plakatu należy dołączyć wszystkie elementy graficzne wykorzystane w projekcie. |